lauantai 16. marraskuuta 2013

Joulun lelulehdet 2013

Amon kansi
Pojat eivät vielä osanneet odottaa joulun kuvastoja, mutta minä sitäkin innokkammin. Ensin tuli Suuri Lelukirja ja heti perään AMOn aarrekirja. Olin hieman pettynyt näihin kuvastoihin.

Pojat kyllä pitivät näistä ja niitä luetaan vieläkin iltasaduksi. Sen tähden ajattelin, että onhan nämäkin lukemisia lapsille.
Sitten onneksi tuli Lelujen Aarrearkku, Hobby Hallin ja Toys'r'usin lelulehdet. Niille minäkin jo lämpesin. Yksittäisten kauppojen lehtiä on hyvä lukea, koska silloin tietää täsmälleen, mistä kyseiset lelut löytyvät.

Joskus maahantuojien katalogien leluja saa metsästää kissojen ja koirien kanssa, kun niitä ei meinaa löytyä. Tässä olisikin palvelun parantamisen paikka. Internetsivuilla voisi kyseisen lelun kohdalla olla info-nappula, josta näkisi, mistä kaupasta löytää tämän lelun. (Aarrekirja.fi sivuilla on lelujen kohdalla linkki, josta näkee, mistä verkkokaupasta lelun voi ostaa ja on vielä vinkattu, mistä muualta saattaisi löytyä. Suuri lelukirja ei avaa lehteä ollenkaan.)

AMOn leluja

Kauan, kauan sitten olin erään tavaratalon leluosastolla jouluapulaisena. En saanut mitään näistä esitteistä, koska silloin minulla ei ollut omia lapsia, mutta siskollani oli ja sain häneltä katalogit lainaan. Joulun aikaan minulla oli tapana käydä kiertelemässä muiden kauppojen leluosastoja, jotta osasin kertoa stressaantuneille vanhemmille, mistä tietty lelu löytyy, jos meillä ei sitä ollut.
Hobby Hallin kansi
Hobby Hallin leluja


Lelujen Aarrearkku

Lelujen Aarrearkun leluja


Suuri Lelukirja
Suuri Lelukirja leluja

Lego katalogi 2013

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti